fbpx
MANDO OY, Elimäenkatu 22-24 B, 00510 Helsinki ma-pe 9-16

Asiakkaamme kertovat: Broo Pizza& Bar

Ravintoloitsija Ihsan ”Ihku” Gunbeyi: ”Aholan henkilöstö tekee töitä sydämestään”

Yrittäjä Ihsan ”Ihku” Gunbeyi otti Aholan toimittaman Casio-kassajärjestelmän käyttöönsä uuteen, ”Helsingin parasta pizzaa” tarjoavaan Broo Pizza&Bar -ravintolaansa. Aiemmissakin ravintoloissaan Casion ja Aholan kanssa yhteistyötä tehnyt Gunbeyi kiittää Aholaa erityisesti avuliaasta ja ammattitaitoisesta henkilöstöstä. 

Broo Pizza&Bar HelsinkiHelsingin Kampissa sijaitseva Broo Pizza&Bar on omistajiensa näköinen ravintola; rento paikka, jossa arkitoiminnan lisäksi viikonloppuiltaisin biletetään ja tarjoillaan ”Helsingin parasta pizzaa” kolmeen asti yöllä. 

– Teemme parempaa pizzaa kuin italialaiset. Pizza on meidän juttumme, paikan toinen omistaja Ihsan ”Ihku” Gunbeyi lataa. 

Kun Gunbeyi avasi ravintolansa ystävänsä kanssa vuoden 2018 marraskuussa, oli kassakoneiden toimittaja ollut jo pitkään selvillä. 

– Casion koneet ja Ahola tulivat heti mieleeni. Minulla on yli 10 vuoden kokemus ravintoloitsijana ja Casion kassajärjestelmä on paras. Mieleeni ei edes tullut muita firmoja, 15 vuotta sitten Turkista Suomeen muuttanut Gunbeyi perustelee. 

Pilvipalvelu tarjoaa monipuolisia vaihtoehtoja

Kassajärjestelmä toimii pilvessä, mikä helpottaa yrittäjän arkea. 

Broo Pizza&Bar

 

– Saamme raportit ja inventaariot pilveen ja voin vaikka kotona tarkistaa puhelimelta, mikä on ollut päivän myynti. Casion järjestelmä on todella monipuolinen ja tarjoaa monia vaihtoehtoja. Siitä saa kaikki tarvittavat tiedot, Gunbeyi luettelee. 

Ennen kuin ravintola avattiin, Aholan työntekijät olivat opastaneet henkilökuntaa koneiden käytössä. 

– Avaamiseen liittyvä stressini väheni huomattavasti, kun Ahola koulutti henkilökuntamme hyvin, eikä edes veloittanut siitä. Heiltä on muutenkin aina saanut avun tarvittaessa joko puhelimitse tai he saapuvat nopeasti paikan päälle auttamaan, Gunbeyi kiittelee.

”Kaikki toimii täydellisesti!”

Gunbeyi arvostaakin toimivan kassajärjestelmän lisäksi erityisesti Aholan henkilökuntaa. 

– Sen näkee, että he tekevät työtä sydämestään ja että he pitävät työstään. Meidät on aina otettu lämpimästi vastaan. Kaikki toimii täydellisesti. Minun ei tarvitse stressata, sillä tiedän, että voin soittaa ja kaverit ovat täällä tunnin sisällä, Gunbeyi hymyilee.